Veel (bouw)bedrijven weten wel dat ze ‘iets’ moeten met ‘goed gevonden’ willen worden in de bekende zoekmachines en op social media. Maar hoe? En waar begin je? Veel bedrijven doen wel iets maar vaak zit hier geen duidelijk plan, structuur of doel achter.
Het gaat er niet om hoe jij gevonden wilt worden
Voordat je kan werken aan je online zichtbaarheid is het van belang te weten wie je doelgroep is, waar deze op zoekt en waar die zich bevindt. Zoekt je doelgroep op aannemer? Of aannemersbedrijf? Of wellicht op bouwbedrijf? Opereer je landelijk of lokaal? B2C of B2B? Wij onderzoeken de populairste zoekopdrachten van jouw doelgroep en hoe je hier planmatig mee om moet gaan.
Contentmarketing
Contentmarketing is de juist boodschap, op de juiste plek, op het juiste moment. Als duidelijk is wie je doelgroep is en waar die op zoekt kun je aan de slag om dit te verwerken in je (nieuwe) website, teksten, e-mailmarketing, social media strategie/planning en andere online media.
Je website is nooit af en de kunst om goed zichtbaar te blijven is ook nooit klaar. Het is niet een trucje dat je één keer uitvoert. De Google’s en Bing’s van deze wereld veranderen bijna continue de manier waarop websites geïndexeerd worden.
Kijk eens bij onze projecten om te zien voor wie wij de online zichtbaarheid verzorgen of lees ons blog over Spreker Niek van den Adel voor wie wij momenteel bezig zijn met het verbeteren van zijn zichtbaarheid in zoekmachines.
Benieuwd waar jouw doelgroep op zoekt? Wij zoeken het graag voor je uit door middel van een zoekwoordenonderzoek. Neem contact met ons op via 024 – 360 92 77 – contact@3ami.nl.