Maak leads van je website bezoekers

Je hebt een nieuwe site, je (SEO) teksten bevatten de juiste termen en lezen lekker weg, de fotografie spreek jouw doelgroep perfect aan en je wordt steeds beter gevonden, maar verder gebeurt er nog weinig: er zijn weinig echte contactmomenten met jouw potentiële klant. Daarnaast zie je eigenlijk niet goed wie je site nu echt bezoekt en wat die daar precies doet, oftewel wat zijn gedrag op jouw website is. Hier kunnen wij verandering in brengen. Maak kennis met Leadinfo en maak van je anonieme websitesbezoekers leads!

leads leadinfo logo online marketing
sjoerd jessica online marketing

Websitebezoekers herkennen en leads van maken

Met de handige tool van Leadinfo kun je website gebruikers herkennen, bedrijfsgegevens erbij verzamelen en je site personaliseren voor de bezoeker. Door het IP-adres van een bezoeker te koppelen, geeft de Leadinfo software je een overzicht van elke gebruiker: van waar ze werkzaam zijn, tot hun gedrag op jouw website. En niet geheel onbelangrijk: alles is AVG-proof!

Ja, dit wil ik gratis proberen!

Leads: Online marketing en sales koppelen

Door goede online marketing ontvang je bezoekers op jouw website. Leadinfo zorgt ervoor dat deze bezoekers aan je sales gekoppeld kan worden door middel van een CRM systeem, zoals Hubspot, Salesflare en Teamleader. Heb je geen CRM systeem? Dan werkt het ook prima door het systeem los een mail met deze leads te laten versturen naar je sales afdeling of het te laten importeren in bijvoorbeeld een Excel bestand in combinatie met de koppeling Zapier.

Nog zo’n mooi voorbeeld: Het is mogelijk om een (extra) melding te ontvangen als een lead een ‘x’ actie uitvoert op je website. Dit maakt relevante bezoekers doorzetten naar de sales makkelijker, sneller en het wordt allemaal geautomatiseerd.

Lead informatie

Bij een lead zoekt Leadinfo zoveel mogelijk informatie zoals waar een bedrijf gevestigd is, wat de geschatte omzet is, wat de LinkedIn contacten en e-mailadressen kan. En uiteraard zie je wie welke pagina bezoekt, waar ze op klikken en hoelang ze op een pagina zijn.

Leadformulieren

Naast het herkennen van bezoekers is het ook mogelijk om (gepersonaliseerde) leadformulieren in te zetten. Hiermee kun je bijvoorbeeld je bezoeker aanbieden om teruggebeld te worden. 

Extra mogelijkheden

Personaliseren van de webpagina

Met Leadinfo is het ook mogelijk om een webpagina te laten weergeven (te veranderen) door het automatisch te personaliseren. Dit kan ook met jouw website of webshop. Zit er bijvoorbeeld een bezoeker uit de transport sector op je website? Dan kun je hem beelden, teksten en projecten laten zien die op die sector gericht zijn en dus relevanter zijn voor de bezoeker.

Je kunt ook de bedrijfsnaam vermelden van de bezoeker, wel moet je hier voorzichtig mee zijn. Niet elke bezoeker zit hier op te wachten of kan er van schrikken :). 

Extra mogelijkheden

Schermopname

Ook is het mogelijk om schermopnames te maken van de bezoeker. Je ziet dan hoe de bezoeker je site leest, waar hij met de muis heen gaat en welke pagina’s hij bezoekt.

Herkent Leadinfo alle bezoekers?

Nee. Het systeem werkt alleen met IP-adressen die bekend zijn en bij die bedrijven horen, business-to-business. Persoonlijke (privé) IP-adressen zal het systeem niet herkennen, want dat mag wettelijk ook niet.

Extra mogelijkheden

Leads combineren met adverteren

Ook is het mogelijk om de bezoekers die eerder je website bezocht hebben een advertentie later te laten zien op bijvoorbeeld LinkedIn. Op die manier kun je jezelf nogmaals onder de aandacht brengen bij de potentiële lead. Door gebruik te maken van Leadinfo kun je klantinformatie tevens exporteren en direct op andere manieren opnieuw targeten.

Gratis proberen om de klik met jouw doelgroep te vinden?

Wij kunnen je deze leadtool 14 dagen gratis aanbieden om te kijken of het wat voor jouw bedrijf is. Hiervoor moet er een klein stukje code op de site geplaatst worden. Na 14 dagen proberen kun je met korting Leadinfo langdurig(er) gebruiken.

Ook krijg je volledig online uitleg over hoe je het systeem kunt gebruiken en leads ontvangt.

Ja, gratis proberen

AVG Proof

Al het bovenstaande mag, in de business-to-business branche, zonder toestemming van cookies. Er worden namelijk geen cookies geplaatst. Wel is verplicht om een (klein stukje) tekst en uitleg van de tool te geven in je privacyverklaring.

Boek jouw online marketing brainstormsessie

Ben jij klaar voor meer bezoekers op je website? Beter scoren in Google? Meer verkopen via Facebook genereren? Heb je behoefte aan een duidelijke strategie, meer structuur en wil je graag advies over je online marketing mogelijkheden? Boek dan snel je eigen online marketing brainstormsessie, wij denken namelijk graag met je mee! Een 3AMI brainstormsessie kost 400 euro. Je gaat naar huis met een rugzak vol inspiratie, maar bovenal een ongezouten mening en onafhankelijk advies.

Andere vragen over online marketing?

Neem contact met ons op, we bespreken graag vrijblijvend de mogelijkheden met je.