Skip to main content

Wij komen nog steeds veel bedrijven tegen die niet brainstormen om een project in kaart te brengen. Zonde, hier liggen namelijk veel kansen! Bij de start van een nieuwe opdracht houden wij met de klant een brainstorm. Wij vragen óók of de doelgroep van de klant aan wilt sluiten.
Onlangs hebben wij voor Permiso | dé vergunningaanvrager een concept voor de offline én online media ontwikkeld en uitgewerkt. Permiso heeft meerdere doelgroepen: iedereen die een vergunning nodig heeft, tussenpersonen (aannemers etc.), maar ook ambtenaren die vergunningen goedkeuren.
Tijdens onze brainstorm bleek dat alle doelgroepen totaal verschillende wensen hebben. Aan ons de taak om daar een mooie middenweg in te vinden. De brainstorm heeft gezorgd voor interessante inzichten en stof tot denken.
Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een mooie aansprekende en duidelijke huisstijl die je doet denken aan een ‘goedkeuring’ krijgen voor de vergunning, want zulk goed nieuws wil je nou eenmaal altijd horen als je een vergunningaanvraag doet. De huisstijl is verder doorgevoerd in de website. Tevens is er een interactieve infographic ontworpen die de werkwijze van Permiso in een helder stappenplan uitlegt.
Daarnaast is de website ’toekomst’-proof ontwikkeld. Permiso wil klein beginnen en binnen enkele jaren gemakkelijk kunnen schalen. Hierin is met de bouw van de website rekening gehouden. Benieuwd? Of op zoek naar een vergun-
ningenbureau? Kijk op www.permiso.nl.
Benieuwd wat wij voor jouw online zichtbaarheid kunnen betekenen? We komen graag op de koffie! Bel 024 – 360 92 77 of vraag hier onze Online Zichtbaarheidsscan aan.
Deze column is gepubliceerd in Arnhem en Nijmegen Business.