Nieuwe website voor AGM Goccia

AGM Goccia maakt een elektrische scooter bereikbaar voor iedereen. Hun focus ligt op het combineren van een unieke rijervaring, hoge kwaliteit én een aantrekkelijke prijs. Om deze ‘standaard in elektrisch rijden’ (dé Tomos (van vroegah) 2.0!) in de markt te zetten nam AGM Goccia contact met ons op om de website te ontwikkelen.

Als voorstander van een groenere wereld zeiden we natuurlijk volmondig ja op deze prachtige opdracht! Dit resulteerde in een overzichtelijke en toegankelijke website voor een brede doelgroep, met niet te veel poespas en handige dealerlocator met zoekfunctie gekoppeld aan het CRM systeem. Ook ontwierpen we diverse promotieartikelen zoals een flyer, beurswanden, plaatmateriaal en hebben we een social media campagne (adverteren) opgezet in de regio Den Haag.

Over AGM Goccia

De mensen achter AGM Goccia zijn al meer dan 25 jaar actief in de motor- en scooterbranche, en weten dus wat nodig is om dé perfecte elektrische scooter te creëren. Om naast een goed product ook een goede service te kunnen bieden, hebben zij een uitgebreid dealernetwerk verspreid over heel Nederland.

Website koppelingen

De website van AGM Goccia is gekoppeld aan het CRM systeem. Elke nacht wordt de dealerlocator automatisch geüpdatet met nieuwe dealers of aangepaste informatie van een dealer.

Social media campagne Den Haag

In de regio Den Haag is het mogelijk om subsidie te ontvangen bij het inruilen van een oude scooter of als je een zogeheten ‘ooievaarspas’ hebt. Hiervoor hebben we voor 2 maanden een online campagne ingericht die nieuwe leads voor proefritten heeft binnengehaald. Deze campagne liep via Facebook, Instagram en Google Adwords. In de toekomst zal deze campagne ook naar andere regio’s worden uitgebreid.